لوله بازکنی در دیلمان رشت 6001412-0911

شبانه روزی / 20 دقیقه ای / فوری / با رعایت کلیه نکات بهداشتی /

لوله بازکنی در دیلمان رشت

خدمات لوله بازکنی در دیلمان رشت  به صورت 24 ساعته ، بدون کثیف کاری و با ارزان ترین قیمت در لوله بازکنی (تلفن تماس : 09116001412)

 

لوله بازکنی در دیلمان رشت

لوله بازکن در حوزه لوله بازکنی به افرادی اطلاق می شود که توسط ابزارهای پیشرفته متناسب با متدد های روز اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کنند. در ادامه مقاله به لوله بازکنی در گلسار رشت می پردازیم.

لوله بازکنی در رشت 

گیره فاضلابی

گیره فاضلابی میله ای انعطاف پذیر از جنس فلز  که طول آن  125 سانتی متر می باشد و بهترین ابزار برای خارج کردن اشیاء قیمتی درون لوله فاضلاب و توالت می باشد.

البته این در صورتی است که اشیاء با چشم دیده شوند ، اگر دسترسی به گیره فاضلابی ندارید سریعا با لوله بازکنی گیلان تماس بگیرید.

لوله بازکنی در دیلمان رشت
لوله بازکنی در دیلمان رشت

انواع دستگاه لوله بازکنی با فنر

دستگاه لوله بازکنی با فنر دستگاهی شامل یک فنر منعطف و بلند است که به یک سر آن سر فنر و متعلقات وصل شده و از سوی دیگر نیروی محرکه ای فنر را می چرخاند و درون لوله حرکت می دهد.

فنر که از جنس فولاد است با انعطاف پذیری داخل پیچ و خم لوله به راحتی می چرخد و با قلابی که در سر دارد اقدام به برطرف کردن گرفتگی می کند.

فنر لوله بازکنی بر 3 نوع است : فنر لوله بازکن دستی ، دستگاه لوله بازکنی با فنر ، فنر لوله بازکن دستی

همان طور که گفته شد بهترین روش برای بازکردن گرفتگی لوله فنر است که نوع دستی آن نیز جهت برطرف کردن گرفتگی های جزیی و ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =

پیمایش به بالا
تماس با ما